Κύριο μέλημα και γενικός αντικειμενικός σκοπός της Πολιτικής μας είναι η συνεχής βελτίωση των επιχειρηματικών μας επιδόσεων, με ταυτόχρονη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες μας, αξιοποιώντας τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις.
Ειδικότερα, οι επιμέρους αντικειμενικοί σκοποί Ποιότητας της εταιρείας μας είναι :
- Η διαρκής βελτίωση των επιχειρηματικών μας επιδόσεων
- Η συνεχής ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μας
- Η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών μας
Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω η εταιρεία ELECTROPOWER έχει εγκαταστήσει, εφαρμόζει και βελτιώνει συνεχώς ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, το οποίο συμμορφώνεται με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001:2008. Η Διοίκηση της εταιρείας εκτιμά πως το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας είναι ουσιαστικό μέσο ενδυνάμωσης της Επιχειρηματικής της θέσης λόγω :
- Της συνεχούς βελτίωσης της Ποιότητας των υπηρεσιών μας
- Της μείωσης του κόστους
- Της αποδοτικότερης οργάνωσης
- Της προώθησης της καινοτομίας
- Του καλύτερου κλίματος στην Εταιρεία
Το πλαίσιο και ο μηχανισμός για τον καθορισμό και την ανασκόπηση των αντικειμενικών σκοπών και στόχων Ποιότητας τίθεται στις τακτικές ανασκοπήσεις του Συστήματος από τη Διοίκηση.
Η συνεχής βελτίωση των ποιοτικών επιδόσεων και η πρόληψη των προβλημάτων – μη συμμορφώσεων, προϋποθέτουν τη συνειδητοποίηση και τον συστηματικό έλεγχο σε κάθε επιμέρους διεργασία και ως σύνολο. Ο τρόπος που χρησιμοποιούμε για να ελέγξουμε τις διεργασίες απαιτεί :
- Σαφή προσδιορισμό υπευθυνοτήτων και αρμοδιοτήτων για κάθε διεργασία αλλά και για κάθε θέση εργασίας.
- Γραπτή τεκμηρίωση του τρόπου που εκτελούνται οι εργασίες (Διαδικασίες, Οδηγίες Εργασίας, Οδηγίες Ελέγχου κ.λπ.), όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο.
- Συνεχή έλεγχο των αναγνωρισμένων διεργασιών.
- Τήρηση στοιχείων που αποδεικνύουν την Ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών.
- Εκπόνηση προγραμμάτων για την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών και στόχων Ποιότητας.
- Διαδικασία ώστε να μαθαίνει η εταιρεία από τα λάθη της, να φροντίζει συστηματικά να μην επαναλαμβάνονται (Διορθωτικές Ενέργειες) και να βελτιώνει συνεχώς τις λειτουργίες της, αλλά και δημιουργία πλαισίου για την πρόληψη λαθών.
Η Διοίκηση της εταιρείας δεσμεύεται για:
- συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις που αφορούν τις υπηρεσίες της
- συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Ποιότητας και
- κοινοποίηση των αντικειμενικών σκοπών και στόχων στους εργαζομένους.